Breaking News

המובילה בנתונים מקוונים eXelate תארח את כנס פסגת Big Data eXposed ב-30 בספטמבר בתל אביב – הפסגה תאפשר מבט בלעדי מאחורי הקלעים על הדור הבא של הזנקים ישראלים שמשתמשים בחידושים בתחום הביג דאטה כדי להשפיע על השיווק

ניו יורק ותל אביב (Marketwired )

בפסגת Big Data eXposed השנייה “Built to Scale”, eXelate, חברת מנוע הנתונים והניתוחים החכמים המוביל שמניע החלטות שיווק דיגיטלי חכמות יותר, תפגיש חברות מובילות בענף הטכנולוגיה הדיגיטלית כדי לחשוף תובנות על פיתוח תוכנה וארכיטקטורות שמאפשרות גודל למוצרי ושירותי ביג דאטה. Big Data eXposed – Built to Scale, בחסות משותפת עם Internap, הוא הכנס השנתי השני שמתקיים בישראל שמתמקד בחשיבות ההולכת וגדלה של התפקיד שממלא הביג דאטה בשיווק.

“אנחנו שמחים לארח 200 יזמי טכנולוגיה מקומיים, ארכיטקטים ראשיים וסמנכ”לי הנדסה ותפעול כדי לחלוק ידע ולהחליף רעיונות על ההתקנה, הניתוח והיישום של ביג דאטה כדי להניע יתרון תחרותי מתמשך”, אמר אלעד אפרים, סמנכ”ל טכנולוגיה ומייסד שותף של eXelate.

מה:
כנס פסגת Big Data eXposed “Built to Scale”

מתי:
30 בספטמבר, 13:30 – 20:00, כולל קוקטייל קבלת פנים

איפה:
דיוויד אינטרקונטיננטל, רחוב קאופמן 12, תל אביב

Big Data eXposed יכלול מושבים ומצגות אינטראקטיביים שיתמקדו בהשפעה של ביג דאטה על השיווק המקוון, ויעסוק בכמה מהנושאים האלה:

ü      ספירת אירועים נפרדים בזמן אמת באמצעות hyperloglog

ü      שימוש משולב ב-Hbase ופרויקטי פיג לבניית פלטפורמת בינה עסקית.

ü      ענן שלדי לביג דאטה

ü      השימוש בביג דאטה לקבלת מהירות ודיוק

ü      העתיד של חידושים והשקעות בביג דאטה

בין הדוברים ב-Big Data eXposed “Built to Scale”:

ü      גרגורי בונדר, מנהל בכיר של שירותי נתונים ומערכת בינה עסקית, Wix.com

ü      מוטי כהן, ארכיטקט ראשי, eXelate

ü      אלעד אפרים, סמנכ”ל טכנולוגיה ומייסד שותף, eXelate

ü      אורן אלנבוגן, מהנדס, Commerce Sciences

ü      אדם פישר, שותף, Bessemer Venture Partners

ü      סאם מאשיז, מנהל, ניהול מוצרים ועסקים, Ubersmith-Internap Network Services

ü      ארז מזור, ראש קבוצת תשתיות, Outbrain

ü      רונן ניר, שותף, Carmel Ventures

ü      אילן רביד, מנהל קבוצת טכנולוגיה ופיתוח, PayPal

ü      מרק סיגל, מנהל כללי, Menlo Ventures

ü      אבנגלוס סימונדיס, מנהל כללי בכיר, Trident Capital

ü      מרק זגורסקי, מנכ”ל, eXelate

כדי לבקש הזמנה ל-Big Data eXposed, בקרו בבקשה באתר http://bigdataexposed.com

אודות eXelate

eXelate היא חברת הנתונים החכמים שמניעה החלטות שיווק דיגיטלי חכמות יותר בכל העולם אצל משווקים, סוכנויות, פלטפורמות, מוציאים לאור וספקי נתונים. פלטפורמת הנתונים החכמים של eXelate מספקת נתונים וניתוחים מדויקים וזריזים שניתן לפעול על פיהם על דמוגרפיות של משקי בית, כוונות רכישה ותכונות התנהגותיות באינטרנט. באמצעות איסוף של טריליוני נתונים שנמדדים ישירות באינטרנט ושותפויות הפצה עם מובילי מידע כמו Nielsen, Nielsen Catalina, MasterCard Advisors, Bizo ועוד, eXelate מכינה נתונים שאפשר לפעול על פיהם מהאינטרנט, מחוץ לאינטרנט ובהתאמה ללקוח שנאספים מ-700 מיליון צרכנים מקוונים ברחבי העולם. כחברה ב-NAI, IAB, trustE, המועצה לפרסום אחראי ושותפות הנתונים הפתוחים של Evidon, eXelate היא מובילה בפרקטיקות פרסום שמצייתות לפרטיות. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.exelate.com או עקבו אחרי @eXelate.

למידע נוסף:

קרלה רודר

Blast PR בשם eXelate

דואל: Carla@blastpr.com

טלפון: (225)238-1091

Check Also

‫تضمن توقيع 6 مذكرات تفاهم مع جهات محلية وعالمية

تضمن توقيع 6 مذكرات تفاهم مع جهات محلية وعالمية “التخصصي” يختتم مشاركته في ملتقى الصحة العالمي 2023 الرياض: 31 أكتوبر اختتم مستشفى الملك فيصل التخصصي ومركز الأبحاث، اليوم الثلاثاء، مشاركته في ملتقى الصحة العالمي 2023، الذي أقيم بالعاصمة الرياض من الفترة 29-31 أكتوبر، تحت شعار “استثمر في الصحة”، تعرّف خلالها الزوار على أبرز الابتكارات والحلول […]